Achtergrond

Docent van het Jaar 2014 – De finalisten zijn bekend

Welke docent haalt het beste in jou naar boven? Wie stuwt je tot grote hoogte? De finalisten van de Docent van het Jaar 2014 verkiezing zijn bekend.

De finale van de Docent van het Jaar 2014, georganiseerd door Studium Generale en Trajectum, vindt plaats op donderdag 22 mei, 19.00 uur. Locatie: FEM, Padualaan 101, collegezaal 1B

De finalisten (in alfabetische volgorde): Andrea Amoros-Espin (32) docent Spanish Language en Culture aan de faculteit Communicatie en Journalistiek.
Joost Ansems (56) docent Taalvaardigheid en Organisatiekunde aan de faculteit Maatschappij en Recht.
Lizet van Ewijk (31) docent Afasie, Dysarthrie en Dysfagie en het vak LOEP (leerlijn onderzoek en praktijk) aan de faculteit Gezondheidszorg.
Martin van Haastrecht (59), docent Technische Bedrijfskunde aan de faculteit Natuur en Techniek.
Mark Veenstra (49), docent Optometrie, Orthoptie (Anatomie en Fysiologie) aan de faculteit Gezondheidszorg.

Lees de reacties

Op 22 mei strijden de vijf finalisten met de beste nominatie en de meeste stemmen tegen elkaar om de titel.
Tijdens die finale kiest een deskundige jury de Docent van het Jaar 2014.