In het Productiehuis werken we met mensen die het leuk vinden om hun kennis en
vaardigheden te delen met andere mensen. Ook werken we graag samen met partners binnen de hogeschool. Dat doen we nu met Trajectum, die podcasts maakt bij een debatreeks van een andere partner: Podium, platform voor cultuur en debat.

Wie zijn wij

Janny Ruardy

Janny Ruardy Manager Productiehuis, Trainer schrijven en IndeBox Ik ben journalist/schrijver en heb vele jaren als (hoofd-)redacteur gewerkt voor verschillende bladen en kranten, de laatste tien jaar bij Trajectum. Niet alleen woorden interesseren me, ook mooie beelden en vormgeving die met elkaar kloppen.

Nanda Coppens

Nanda Coppens Docent vormgeving en trainer IndeBox Als designer ben ik erg gecharmeerd van het principe ‘Less is more’. Een boodschap verpakken in een mooi, helder geheel van tekst en beeld op een kort maar krachtige manier, daar ga ik voor. En hoewel zeer visueel ingesteld, vind ik een goede tekst en de juiste woorden daarbij net zo belangrijk als een passend beeld.

Kees Rutten

Kees Rutten Docent fotografie en trainer IndeBox Ik heb jaren fotografen opgeleid in Den Haag op de Academie voor Beeldende Kunst en later de Fotovakschool. Wat ik probeer mee te geven is, dat fotografie mijn leven verrijkt. Door beter te kijken, gaat er een wereld voor je open. En wat je dan ziet leer ik je goed en boeiend vast te leggen met je camera.

Jan Ad Adolfsen

Jan Ad Adolfsen Presentatiecoach en trainer Mijn stem is al jaren dagelijks te horen op het nieuws: van RTL, ANP tot BNR Nieuwsradio. Daarnaast doe ik voice overs en spreek luisterboeken in. De combinatie van praktijkervaring en mijn achtergrond als logopedist zet ik in bij het coachen. De filosofie achter mijn coaching is eenvoudig: blijf zo dicht mogelijk bij jezelf, vergeet je rol als presentator/nieuwslezer en vertel je verhaal.

Emiel Elgersman

Emiel Elgersman Docent Podcast- en videomaken