21 maart muziekfestival voor Utrechtse studenten in Tivoli

Donderdagavond 21 maart is er weer een muziekfestival in TivoliVredenburg, speciaal voor studenten. Van 19:30 uur tot middernacht treden zo’n acht studentenmuziekgezelschappen van Cultureel Centrum Parnassos op. De vierhonderd studenten delen het podium met bekende populaire gastartiesten, zoals Clean Pete, Lavinia Meijer, en Shirma Rouse. De presentatie wordt onder meer verzorgd door Boban Braspenning en Kiki Schippers.

Er is ook een aanvullend programma, dat dit jaar in het teken staat van studentenwelzijn. Met programma’s als UUnique en UU are a Dancing Queen kan iedereen deelnemen aan een jamsessie. Het is de bedoeling dat bezoekers zich gezien en gehoord voelen en zich kunnen laten zien en horen.

Ongeveer 1000 van de 1800 kaarten zijn inmiddels verkocht. Tickets zijn hier te krijgen voor 17,50 euro per stuk (25,50 euro voor niet-studenten).