27 maart symposium over toetsing in het onderwijs

Studievereniging VOCUS van de ALPO (Academische Pabo, een samenwerking tussen de HU en UU) en Onderwijswetenschappen (UU) organiseert een symposium over toetsing in het onderwijs. Op maandagavond 27 maart praten sprekers over toetsing in de rol van de maatschappij, gelijkheid in toetsing voor jongens en meisjes, en formatief toetsen. Het publiek kan meepraten en ideeën uitwisselen.

Vanaf 17:30 is er een diner in de Vagant, gemaakt door studenten van VOCUS. Het symposium begint om 19.00 uur in het Koningsbergergebouw en is afgelopen om 21.00. Daarna is er nog een borrel. De avond is zowel voor studenten als medewerkers van de HU en UU. Opgeven kan hier en een kaartje kost 3 euro, inclusief diner en borrel.