Veel animo voor golfevent

Het Open Golf Event van de HU op vrijdag 29 juni trok zo’n honderd belangstellenden. Docenten, studenten en externe relaties waagden zich die middag op de golfbaan de Hoge Dijk in Abcoude. Zij vermaakten zich tijdens het toernooi, een clinic of de barbecue. Er waren aparte programma’s voor ervaren en onervaren golfers. Afgezien van een klein buitje bleef het de rest van de dag zonnig. Het was de derde keer dat het event werd georganiseerd: de toeloop ten opzichte van de vorige jaren is meer dan verdubbeld.

Meer op www.opengolfevent.hu.nl

UPDATE

Winnaars van het toernooi:
1. Pieter Bijnen (alumnus commerciële economie; manager Golf Team Holland)
2. Johan Garrelfs (Timing Uitzendteam)
3. Herman de Bree (alumnus international business and languages; sales manager Redexim)

Winnaars clinic:
John van der Burg (Deloitte Accountants) en Arie van Scheepen (student algemene operationele techniek)