Zowel op de FEM als op de FCJ wordt aandacht besteed aan het beoordelen van advertentie-uitingen via zowel radio, televisie, internet als de gedrukte media. Vorige week deelde de ADCN (Art Directors Club Nederland) prijzen (lampen) uit voor de beste reclame-uitingen. Jaarlijks worden ook prijzen voor de beste personeelsadvertentie uitgereikt. Dat zijn dan weer Magneten.
Onderliggende alinea kan je gebruiken in een copywritingles om de studenten te vragen de essentie er uit te halen en hen uitleggen waarom (eufemistisch gezegd) het advertentiebudget van onze hogeschool niet optimaal benut is. Het is een brei aan tekst. Een aandachtstrekkende kopregel ontbreekt zelfs.
Zoek je een uitdaging om jouw kennis van en ervaring in één of meer vak-gebieden als (online) marketing, marktonderzoek, sales, marketing-communicatie & media en crossmediamarketing, over te dragen aan onze studenten? En wil je meewerken om het onderwijs op dit terrein te optimaliseren? Dan ben je als docent bij ons op je plek. Onder jouw hoede werken studenten aan hun competenties, in de les en in de beroepspraktijk. We zoeken meerdere marketingprofessionals met diverse specialismen, die bij ons als docent aan de slag willen gaan.
Denkt men(?) nu echt met zo’n tekstzoekplaatje die topdocent media bijvoorbeeld op deze manier binnen te slepen?