Foto van de week

Alles uit de kast voor de verhuizing van Paramedische studies

Foto: Kees Rutten

Genoeg te zien in het lokaal in Heidelberglaan 7, het gebouw waar nu nog de Paramedische Studies zijn gevestigd. Na de zomer verhuist het instituut grotendeels naar de Bolognalaan, dus er is werk aan de winkel.

Met één hand op de deurklink staat het skelet er al klaar voor: de tocht naar het gebouw aan de andere kant van het Science Park. Gelukkig staat ‘ie op wieltjes. Ook de andere lichaamsdelen – armen, benen, een ruggenwervel- worden uit de kast gehaald. En vergeet de opblaasballen niet: die waar je van die fysio-oefeningen op kan doen. Die kunnen makkelijk over straat worden gerold.

Lessen zijn er nauwelijks meer, dus de stoelen staan al opgestapeld tegen de muur. Al staat één stoel opvallend in het midden, met de voorkant naar het raam. Misschien van een student die op zijn laatste schooldag even van het zonnetje wilde genieten.