Award voor minor Business Innovation with Blockchain

De minor Business Innovation with Blockchain heeft de Meaningful Education Award in de wacht gesleept. HU-docent Bernhard van der Biessen ontving de award vorige week van een vertegenwoordiger van Blockchain Netherlands Foundation (BCNL), schrijft HU.nl.

Van der Biessen is initiatior van de minor en docent aan het Institute for Finance & Accounting. Hij startte de minor vijf jaar geleden als ‘early adaptor’. ‘Het is prachtig dat die voorsprong nu wordt geprezen door de blockchain-community’, zegt de docent.

De prijs is ook bestemd voor het boek ‘Bouwen aan digitaal vertrouwen’ van Maarten de Borst en Marijn Romme, docenten blockchain aan de LOI Hogeschool. Het boek is vaste kost bij de minor en de auteurs geven ook les aan de studenten. Naast de minor bestaat de post-bachelor cursus Business Innovation with Blockchain.