Bekende politieke duiders schuiven aan bij aflevering van Political Junkies

Splinter Chabot, Frits Wester (ex-NOS) en Ron Fresen (RTL Nieuws) zijn 3 van de 7 politieke duiders die aanschuiven bij het HU-programma Political Junkies. Deze eerste aflevering vindt plaats op dinsdagavond 16 mei in de theaterzaal van Padualaan 99.

De andere kopstukken zijn: Elodie Verweij, Pim Sedee, Gijs Rademaker en Joost Vullings. In drie ronden gaan HU-student Sam du Mosch en journalist Alwin Helmink met hen in gesprek. Onderwerp is de verhouding tussen publiek, politiek en journalistiek. Er zijn zo’n honderd gratis kaarten beschikbaar voor HU-studenten en medewerkers.

Aanvankelijk zou op 12 maart in TivoliVredenburg met dezelfde gasten een debat gehouden worden over de verkiezingen van de Provinciale Staten, maar die ging om onbekende redenen niet door. De bijeenkomst op 16 mei is van 19.00 tot 20.30 uur.