Ik had een eerdere herziene editie van Copy & Concept met als ondertitel 'Prikkels voor reclamemakers', uitgegeven door BIS Publishers. De vijfde druk heeft een duidelijker (wel minder creatieve) inhoudsopgave en is van Noordhoff Uitgevers, die er wel iets in zag als hbo-studieboek. Op de binnenpagina een code van 28 cijfers en letters om op de ondersteunende website te komen.
Vorige maand kreeg ik een e-mail of ik een beoordelingsformulier wilde invullen. Als ik op de link klik, is vraag 1 of ik het boek heb ontvangen: ja. Vraag 2 of ik het boek al heb beoordeeld: nee. Vraag 3 wanneer ik dat wil doen: over een week. Daarna word ik bedankt. Vandaag komt weer het verzoek. Maar als ik klik op 'Naar het vragenformulier', verschijnen weer dezelfde vragen 1, 2 en 3 die ik vorige maand al had ingevuld.
Op de site van Noordhoff staat dat de website binnenkort beschikbaar is, al schijn je toch naar de website te kunnen klikken, maar dan kom je ergens anders uit. De klantenservice laat me eerst 14 minuten wachten en dan krijg ik een ingesprektoon. Bij de tweede keer bellen wacht ik dertien minuten en nadat ik mijn wachtwoord heb gegeven komt men erachter dat de website er niet is en het vragenformulier niet werkt.