Deze week twee live (!) pubquizen in de Uithof

De Hogeschoolraad organiseert samen met Vidius en de OSHU deze week twee keer een pubquiz in het Utrecht Science Park. Het is voor het eerst dat de drie samenwerken voor zo’n evenement. Het idee achter de pubquizen is aandacht vragen voor het belang van medezeggenschap op de HU.

‘Er zijn een aantal rondes. Natuurlijk een klassieke feitjesronde, om de kennis die studenten hebben over de HU te testen. Maar er is ook een ronde die gaat over medezeggenschap op de hogeschool’, zegt Idris in ’t Hof van de Hogeschoolraad. ‘We houden het laagdrempelig. Aanmelden van tevoren hoeft niet. Alle studenten die mee willen doen, kunnen gewoon binnenwandelen.’

De pubquizen zijn op dinsdagmiddag 22 maart van 16:00 uur tot 18:00 uur in Science Café Het Proeflokaal en donderdagmiddag 24 maart van 16:00 uur tot 18:00 uur in Science Café het Zevende. De winnaar van de quiz krijgt een mooie prijs.