Dinnershow voor beter onderwijs in Malawi

Vier derdejaarsstudenten Facility Management van de HU Amersfoort organiseren voor hun studie een dinnershow voor beter onderwijs in het Afrikaanse land Malawi. Het evenement vindt op 2 februari plaats en moet 5000 euro opbrengen.

De dinnershow ‘Topchefs voor Edukans’ vindt plaats op het landgoed Buitenplaats in Amerongen. Gasten krijgen een zesgangendiner met bijpassende wijnen geserveerd. Het diner wordt bereid door chefkoks van restaurant Karel 5 in Utrecht, De Hoefslag in Bosch en Duin, Buitenplaats Amerongen en De Schans in Montfoort.

Dansschool
De show wordt verzorgd door dansers van dansschool Dynamic Arts, Infinitum Dance en de Utrechtse Dansacademie. De bediening is voor een groot deel in handen van leerlingen van het Facility, Horeca en Travel College in Nieuwegein. Ook worden leerling-koks van deze school ingezet tijdens het evenement.

De opbrengsten komen uit de ticketverkoop en een loterij en worden door de stichting Edukans benut voor onderwijs aan kinderen in Malawi.

Bron: HU Redactie