Kort

Directeur Patrick Cramers stapt over naar HAS Green Academy

Patrick Cramers, directeur van het Institute for Life Science & Chemistry (ILC), verlaat de HU. Hij wordt per 17 juni lid en vicevoorzitter van het college van bestuur van de HAS Green Academy, schrijft interne medewerkerssite EénHU.

De instelling was eerder bekend als de HAS Hogeschool en Hogere Agrarische School en heeft vestigingen in ’s-Hertogenbosch en Venlo.

Cramers is vanaf 2020 directeur van het ILC. Hij studeerde Onderwijskunde aan de Universiteit Utrecht. Daarna had hij verschillende managementfuncties bij onder andere HBO-raad (nu Vereniging Hogescholen), Onderwijsraad en kunstacademies. Ook was hij directeur van Regieorgaan SIA van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek.