Docent van het Jaar – uitnodiging

Trajectum en Studium Generale nodigen u graag uit voor de finale van de Docent van het Jaar-verkiezing, 25 maart in het Louis Hartlooper Complex.

De Docent van het Jaar-verkiezing wordt voor de tweede keer gehouden en focust dit jaar op studieloopbaanbegeleiding. Begin dit jaar werden alle studenten van Hogeschool Utrecht opgeroepen hun favoriet te nomineren. De twintig docenten waar de meeste nominaties voor binnenkwamen, vormden de longlist.

Meer dan duizend studenten brachten vervolgens hun stem uit via www.trajectum.hu.nl/docentvanhetjaar. Op 18 maart wordt in Trajectum bekend wie de vijf finalisten zijn in de strijd om de felbegeerde titel Docent van het Jaar 2010. De winnaar, die wordt gekozen door een vakjury, ontvangt € 1000,- en een kunstwerk. De docent die als tweede eindigt, gaat met € 500,- naar huis.

Tijdens de finale geven de vijf finalisten geven elk een mini-college van tien minuten, waarna het publiek mag bepalen wie de beste kwaliteiten heeft om Docent van het Jaar 2010 te worden. Wie op deze manier de meeste stemmen voor zich weet te winnen, verdient de publieksprijs.

De finale vindt plaats op 25 maart in het Louis Hartlooper Complex, Tolsteegbrug 1. Voor routebeschrijving zie: www.louishartloopercomplex.nl.

U kunt zich aanmelden via onderstaand formulier.

Programma:
15.00 uur Inloop
15.30 uur Start finale
17.30 uur Eind en borrel

Meld je aan voor de finale van de Docent van het Jaar verkiezing, 25 maart in het Louis Hartlooper Complex