Foto van de week

Gerard van Assem krijgt een Tour de HU

V.l.n.r: Anita Bosman, Richard Versmissen, Gerard van Assem, Regine Kruijsdijk. Foto: Kees Rutten

Elke week een bijzonder of alledaags moment, vastgelegd op de foto.

Anita Bosman, insituutsdirecteur ICT, en Regine Kruijsdijk, opleidingsmanager, wachten bovenaan de trap in Heidelberglaan 15. Koffietje in de hand en een beetje gespannen, alsof Sinterklaas aankomt.
Dan verschijnt Gerard van Assem, het nieuwe lid van het college van bestuur. Hij traint meteen zijn beenspieren met de vele trappen van HL15. Zijn jas hangt over zijn onderarm. Met vrolijke ogen kijkt hij door zijn ronde brilletje en neemt hij alle nieuwe indrukken in zich op.

Van Assem maakt een Tour de HU om zijn collega’s en de hogeschool te leren kennen. Sinds 1 januari is hij collegelid, de opvolger van Tineke Zweed. Dinsdag bezocht hij de laboratoria in HL7. Vandaag neemt hij onder andere een kijkje bij het Institute for ICT.