Gertrude Priester nieuwe directeur Instituut Associate degrees

Gertrude Priester is vanaf 1 december directeur van het Instituut voor Associate degrees (IAD) en locatiedirecteur Amersfoort.

Sinds 2002 werkt Priester bij Hogeschool Windesheim, momenteel als opleidingsmanager Bedrijfskunde binnen het domein Business Media en Recht. Vanaf 2012 had ze daar verschillende managementfuncties bij meerdere opleidingen. Enkele jaren had ze een nevenfunctie van voorzitter Landelijk Overleg Opleidingen Logopedie sector HGZO van de Vereniging Hogescholen. Ze laat weten dat ze vanuit locatie Amersfoort de verbinding wil zoeken met Utrecht om samen de Ad-opleidingen te gaan vormgeven.

Priester volgt Mark Tammer op. Hij is per september benoemd tot waarnemend directeur van het Institute for Design and Engineering (IDE). Hij zal deze functie een jaar vervullen omdat Do Blankestijn door gezondheidsredenen afwezig is.