Het is gelukt: Studentencafé HideOut is weer open

Goed nieuws: de HideOut is weer open, zo meldt het eigen Insta-account. Het populaire clustercafé van Heidelberglaan 15 ging begin september tijdelijk dicht door een gebrek aan vrijwilligers. Het kon pas een nieuw contract met de HU krijgen als er genoeg bestuursleden waren. Op dat moment waren er twee gevonden en leken ze voldoende te hebben aan drie nieuwe leden. Toch heeft het nog meer dan twee maanden geduurd tot een echte heropening mogelijk was. Deze week is het dus zover, ze zijn up-and-running again.

Door de sluiting werd het de afgelopen maanden extra druk in het nabijgelegen hogeschoolcafé Het 7de. Dat moest soms mensen aan de deur weigeren, meldde de lokale nieuwssite UtrechtOost eerder.