HU-alumna kandidaat voor Miss Universe

HU-alumna Thessaly Zimmerman is een van de kandidaten voor Miss Universe 2021. Zij studeerde in 2020 af bij de opleiding International Communication and Media . Ze komt uit Aruba en werd dit jaar gekozen tot Miss Universe Aruba.

Aan de Miss Universe doen zestig kandidaten mee, waaronder China, Kroatië, Venezuela en IJsland. De deelnemer voor Nederland is Julia Sinning, oud-student aan de Hogeschool van Amsterdam. De verkiezing van de mooiste vrouw van de wereld vindt 13 december plaats in Israël.

Thessaly Zimmerman werkt als social media manager bij een bedrijf in Aruba. Zij werkt tevens mee aan campagnes voor het vergroten van de geestelijke gezondheid bij jongeren. Ze is 19 jaar, spreekt vier talen en reisde naar 26 landen. Ze speelt op hoog niveau tennis.

Stemmen op de deelnemers van de Miss Universe kan hier.