Inschrijving Utrecht Marathon open mét nieuw studenten-onderdeel

De Utrecht Marathon heeft komende editie voor het eerst een Studenten Estafette. In teams van vier kunnen studenten de marathon in estafettevorm lopen. Hiermee hoopt de organisatie meer studenten te betrekken bij het evenement, dat plaatsvindt op 21 mei 2023.

Op 20 december 2022 zijn de inschrijvingen voor de Utrecht Marathon 2023 geopend. Je kunt je opgeven voor verschillende afstanden (10,55 km tot 42,195 km). De start en finish bevinden zich in het Utrecht Science Park.

Deelnemende medewerkers van het USP krijgen een speciaal ontvangst in Heidelberglaan 7 met massage, eten en drinken en een garderobe. Wanneer je bij je inschrijving doorgeeft dat je in het USP werkt, krijg je hier automatisch een uitnodiging voor.