Instituutsdirecteur Michel Dingarten vertrekt bij de HU

Michel Dingarten stopt per 1 oktober bij de HU. Hij gaat verder als bestuurder in het primair onderwijs in Amsterdam en Amstelveen. Sinds bijna acht jaar is hij directeur van het Instituut voor Veiligheid. De laatste vijf jaar was hij ook directeur van cursus- en vergadercentrum Domstad van de hogeschool.

Dingarten vervulde in de negen jaar bij de hogeschool verschillende directeursfuncties. Onder meer bij het programma Onderwijsinnovatie en waarnemend bij de instituten voor Recht en ICT. Ook zette hij als kwartiermaker het Instituut voor Associate Degrees op.

Personeelsplatform EenHU meldt dat directeur Ronald Boer van het Instituut Social Work zijn taken tijdelijk waarneemt. De werving van een nieuwe directeur start binnenkort.