Kort

Josefien Paap nieuwe directeur Institute for People and Business (IPB)

Josefien Paap wordt met ingang van 1 februari 2024 de directeur van het Institute for People and Business (IPB). Ze volgt Eva Reuling op, die sinds september deel uitmaakt van het College van Bestuur.

In 1999 studeerde Paap af aan de HU met de bachelor Personeel en Arbeid. Tien jaar later ging ze er aan het werk, eerst als docent en algauw als teamleider. Vanaf 2015 werd ze achtereenvolgens opleidingsmanager van de Bacheloropleiding HRM, de Master Data Driven Business en sinds 2021 ook van de Bachelor Bedrijfskunde.

Ze heeft een Master Beleid Communicatie en Organisatie, behaald aan de VU en een Post Bachelor Psychodynamisch Therapeut behaald. Ze werkte onder andere bij Ecolab en KPMG.

‘Josefien heeft tijdens haar lange carrière binnen onze hogeschool de organisatie en cultuur tot in de haarvaten leren kennen’, zegt Tineke Zweed namens het College van Bestuur.