Mark Tammer directeur van Institute for Design & Engineering

Mark Tammer is vanaf 1 oktober benoemd tot directeur van het Institute for Design & Engineering (IDE). Hij nam deze functie al waar tijdens ziekte van de voormalige directeur, Do Blankestijn.

Zowel het managementteam als de instituutsraad van IDE hebben voltallig positief geadviseerd over zijn benoeming. Collegevoorzitter Wilma Scholte op Reimer, namens het College van Bestuur: ‘Mark heeft het afgelopen jaar als waarnemend directeur op enthousiaste en kundige wijze succesvol leiding gegeven aan IDE. We wensen hem veel plezier en succes met zijn vervolg bij het Institute for Design & Engineering.’

Tammer was van 2019 tot 2022 directeur van het Instituut voor Associate Degrees en directeur HU Amersfoort. Daarvoor werkte hij vanaf 2007 onder meer als docent en manager bij de HU. Hij behaalde een bachelor in Technische Bedrijfskunde en een master in Engineering en Asset Integrity Management.