Kort

Nieuwe informatiesite voor medewerkers gaat ÉÉN HU heten

Dat er een nieuwe intranetsite voor medewerkers zou komen, was al bekend. Nu is ook de naam openbaar. Vanaf 1 maart gaat het nieuwe communicatieplatform de lucht in onder de naam ÉÉN HU, schrijft HU Ontwikkelt.

Op dit platform wordt alle informatie gebundeld die nu nog op meerdere platforms te vinden is, zoals Ask HU en HU Start. Daarbij gaat het over HU-nieuws, mededelingen van opleidingen en instituten, posts van collega’s. Ook heeft ÉÉN HU koppelingen met systemen als Osiris, Proactis en YouForce.

Aanleiding voor de nieuwe intranetsite is de klacht dat informatievoorziening binnen de hogeschool te veel versnipperd is. Sommige medewerkers krijgen de komende weken trainingen over het gebruik van ÉÉN HU. Vanaf 1 maart komen er informatie- en inloopsessies voor de rest van het personeel.