Kort

Team met HU-studenten doet mee aan de Techathon

Een concreet plan maken voor de circulaire ontwikkeling van een bestaand pand aan het Stationsplein-West in Arnhem. Dat is de inzet van de tweede Techathon die meerdere technische partijen organiseren op donderdag 18 november.

Tien teams doen eraan mee. Een daarvan bestaat uit vier HU-studenten van Technische Bedrijfskunde en Built Environment, een HU-alumnus en studenten van ROC Tilburg, zo meldt de HU op het interne Sharepoint.

De Techathon is onder meer opgezet door het Rijksvastgoedbedrijf. Het wil de gebouwen die het beheert zoveel mogelijk circulair ontwikkelen. Met minimaal gebruik van grondstoffen en de inzet ‘bio-based’ producten.

Een livestream van de pitches en prijsuitreiking op 18 november is hier te volgen.