Kort

Tijdelijke directeuren bij instituut en kenniscentrum

Binnen de HU zijn enkele veranderingen bij directeursposten, meldt het interne Sharepoint. Erik van Riet is per 24 januari benoemd tot tijdelijke directeur van het Institute for International Business Studies (IIBS). Hij vervangt Marlies Sandee die vanwege gezondheidsredenen enige tijd afwezig is. Van Riet komt van buiten de hogeschool en was eerder onder meer senior manager bij accountants- en adviesbureau KPMG.

Nadat Elly de Bruijn aankondigde te stoppen als directeur van het Kenniscentrum Leren en Innoveren (LENI) is Nico de Vos per 1 maart aangesteld als interim-directeur. Hij is ook directeur van het Kenniscentrum Sociale Innovatie (KSI) en lector bij het lectoraat Participatie en Stedelijke Ontwikkeling (interview uit 2019). De werving van een directeur is eerder gestart maar duurt langer dan aangenomen. De Bruijn blijft als lector bij LENI.