Uittips

Uit-tips! Met lichtsculpturen en zelfhulp-comedy

Iedere 14 dagen selecteert de Uitagenda Utrecht twee bijzondere uitgaanstips voor studenten. Deze week: lichtsculpturen van de Sint Maarten Parade en Comedy zelfhulp comedy.

Tip 1: Verhalen van het licht

Waar: Museum Catharijne Convent

Wanneer: Dinsdag 17 oktober tot 2 november

Ieder jaar vormen prachtige lichtsculpturen het hart van de Sint Maarten Parade in Utrecht. Ook dit jaar hebben kunstenaars samen met Utrechters uit alle wijken grote verlichte sculpturen gemaakt. Deze beelden zijn geïnspireerd op de lampions waarmee de kinderen met Sint-Maarten langs de deuren gaan. Deze prachtige sculpturen zullen voorafgaand aan de Ronde van Sint Maarten getoond worden op de tentoonstelling Verhalen van het licht, in de Sint-Catharinakathedraal in Utrecht.  U kunt de lichtsculpturen van dichtbij bekijken, spreken met de makers en alvast uw favoriet uitkiezen!

Gratis toegang

Meer informatie.

Tip 2: Comedy Healing

Waar: Het Werftheater

Wanneer: 28 oktober om 20.30

Jennifer Evenhuis en Maureen Kamphuis zijn BFF’s (Best Friends Forever) en maken ook al jaren samen cabaret en theatrale acts voor theater en bedrijfsleven. Bovendien delen zij een enorme fascinatie voor zelfhulpboeken en -methodes en zijn daardoor ware zelfhulp-goeroes geworden.

Echter na jaren studeren, ontdekten zij iets geks, namelijk dat Comedy veel beter werkt en beklijft! Nu is er dan ook Comedy Healing, de methode om je problemen met comedy op te lossen.

Prijs ticket: €17,50- 19,50

Meer informatie.