Foto van de week

Unicorn en shirtjes op vlooienmarkt van studievereniging LinkUp

Foto: Bahaar Ramdjanbeg

Elke week een bijzonder of alledaags moment, vastgelegd op de foto.

Er wordt van alles verkocht in lokaal 6.036 op HL15: van een dinosaurustrui tot een rood hemdje, elektronica, zonnebrillen, portemonnees en zelfs een eenhoornknuffel. Niet alles is geschikt voor de verkoop, vertelt vierdejaarsstudent Creative Business Molly Le: ‘We hebben er een grapje van gemaakt: alles wat je niet in het vliegtuig mag meenemen, mag je niet verkopen. Ondergoed hoeven we ook niet, haha.’

Molly Le organiseert de markt voor haar studievereniging LinkUp. Studenten kunnen tweedehands spullen op een duurzame manier een nieuw leven geven. Zo kunnen de verkopers ook nog een klein zakcentje verdienen. Om 14:00 uur liep het nog niet storm, maar de markt duurt nog tot 18.00 uur.

Dit is niet de eerste keer dat deze vlooienmarkt wordt georganiseerd. Vorig jaar ontving LinkUp veel positieve reacties. Daarom wordt het misschien een jaarlijkse traditie.