UtrechtInc zoekt studenten met een goed ondernemingsplan

UtrechtInc zoekt studenten met een goed idee voor een start-up. UtrechtInc bevindt zich op Padualaan 8, is een onderdeel van de universiteit, de hogeschool en het UMC en wil ondernemerschap stimuleren bij studenten. Het heeft in de afgelopen 13 jaar meer dan 300 start-ups naar de markt begeleid.

UtrechtInc zoekt nu studenten van de universiteit en de hogeschool die mee willen doen aan het zogenaamde validatieprogramma. Gedurende 8 weken krijgen studenten les van ondernemers en onderzoeken of hun idee deugt. Ze komen erachter of ze er echt een probleem mee oplossen, wie hun toekomstige klant zou kunnen zijn en welk businessmodel ze kunnen gebruiken.

Het programma begint op 9 mei. De aanmeld-deadline is 17 april. In de periode daartussen vindt een selectie plaats. Iedereen mag zich aanmelden en uiteindelijk is er plaats voor ongeveer 7 deelnemers. Deelname is gratis.