Vanaf vandaag kunnen studenten hun favoriete docent weer nomineren

Van 8 januari tot 4 februari kunnen studenten van de HU hun beste docenten weer nomineren als Docent van het Jaar. Op het Onderwijs en Onderzoeks festival op 11 april krijgen de finalisten een podium waarop de jury de winnaar bekend zal maken. De gelukkige krijgt een plaats op de Wall of Fame, op Padualaan 101.

Elk jaar kunnen studenten hun beste docenten nomineren. Die docenten leveren hun dossiers in bij de jury, en die kiest vervolgens de finalisten. Voorheen werden de finalisten bepaald door het aantal stemmen die de genomineerden binnen konden halen. Sinds enkele jaren kiest de jury de finalisten uit zodat ook kleine opleidingen een kans maken.

De jury bestaat uit een student, een instituutsdirecteur, een medewerker van een kenniscentrum en een docent.

Nomineren kan hier.