Vidius krijgt twee HU-studenten in het bestuur

Twee van de drie kandidaten voor het Vidius-bestuur zijn studenten aan de HU. Kaj Meijboom is beoogd secretaris en student Vaktherapie in Amersfoort. Hij heeft ervaring als vicevoorzitter bij de opleidingscommissie van Vaktherapie en was eerder voorzitter van studievereniging Muze.

Lotte van Buuren is student Communicatie en aanstaande penningmeester. Zij was afgelopen jaar penningmeester van studievereniging Vox. Zij woont in Amersfoort maar voelt zich het meest thuis in Utrecht, schrijft zij op de site van Vidius.

Voorzitter wordt Gijs Grimbergen, student Sociale Geografie en Planologie aan de Universiteit Utrecht. Het nieuwe bestuur is halverwege juni gekozen tijdens de Algemene Ledenvergadering van Vidius studentenunie. De kandidaten treden in september aan.