Woensdag 30 november lezing voor HU-studenten over activisme in Tivoli

Woensdagavond 30 november is in TivoliVredenburg een lezing voor HU-studenten over burgerlijke ongehoorzaamheid en activisme. Gastspreker is dit keer filosoof Mathijs van de Sande van de Radboud Universiteit. Hij zal vertellen over de veranderende rol van protestbewegingen.

De lezing is een onderdeel van de serie De Duiders, samengesteld door Podium (HU), Studium Generale (Universiteit Utrecht) en TivoliVredenburg. Daarin geeft steeds een andere wetenschapper tekst en uitleg bij het nieuws.

Vanaf 19:45 is iedereen welkom in de K.F. Hein Foyer in TivoliVredenburg. Het duurt anderhalf uur, inclusief silent disco (headphones zelf meenemen). Het programma is voor HU-studenten en andere geïnteresseerden. Het is Nederlandstalig, gratis, ook te volgen via livestream. Reserveren is niet verplicht.