Columns

24/7 met 4 FNT-studenten

Wij zijn vier studenten van de opleiding Mediatechnologie (FNT). Samen met studenten uit vijf andere landen hebben we meegedaan aan een Intensive Program te Finland. Twee weken lang werkten we aan een crossmedia-opzet rondom een jeugdoperafestival te Savonlinna. Een intensieve – mede door het vele feesten – en leuke periode!

Maandag Kennismakingsbarbecue met de Belgen, Finnen, Litouwenaren, Spanjaarden en Portugezen. Dinsdag begon dus wat brak.

Dinsdag Concept bedenken voor het crossmediaproject. Deze foto is gemaakt om elf uur ‘s avonds, nog volop licht.

Woensdag Gastcollege door de aanwezige buitenlandse docenten over print, televisie en storytelling.

Donderdag Excursie naar de studio van Mikkeli, University of Applied Science.

Vrijdag Het is niet erg moeilijk om in Finland en meer te vinden en even afkoeling te vinden van de 27 graden.

Zaterdag Na een week hard werken aan de projecten is het tijd voor een barbecue met vers gerookte zalm. Jammer van al die muggen!

Zondag Tijd voor bijkomen en een aspirientje en creatief bezig zijn op crossmediaal gebied door te fotograferen met de iPhone.