Columns

24/7 met André Henken, directeur van de faculteit Natuur & Techniek

‘Mijn naam is André Henken, 57 jaar, getrouwd, twee kinderen, sinds 1 december jongstleden directeur van de Faculteit Natuur & Techniek. Naast mijn werk doe ik ook allerlei andere dingen. Duiken is mijn grootste passie, maar ook fitness en tennis doe ik regelmatig. Daarnaast ben ik actief in de Rotary, ben ik voorzitter van Science Café Zeist en besteed ik tijd aan muziek, zowel actief (Keyboard) als passief. Sinds mijn start bij de HU schrijf ik tweewekelijks met veel plezier een Weblog.’

ZATERDAG
’s Avonds een lezing over vioolbouw, daarna een optreden van het Valkhof strijkkwartet (met muziek van Mozart en Brahms).

ZONDAG
Op deze mooie ochtend tijd voor een duik in De Beldert bij Tiel.

MAANDAG
Op maandag is er altijd overleg in het facultair directieteam (FDT).

DINSDAG
Vandaag overleg met het dagelijks bestuur van de medezeggenschapsraad FNT.

WOENSDAG
Presentatie ‘Terrasje pakken’: combi van Technocampus en United Students ten behoeve van studentenproject. Erg leuk.

DONDERDAG
Prof.dr. Paul Schnabel spreekt op het Science Café Zeist (www.sciencecafezeist.nl) over het onderwerp islamisering: feiten en ficties. Het is volle bak en een prima avond.

VRIJDAG
Ter kennismaking met de faculteit volg ik een aantal colleges. Vandaag om 9 uur: een les van het vak Organisatiekunde over organisatiecultuur.