Columns

24/7 met Daan Switters

‘Ik ben Daan Switters (23), vierdejaars student aan de lerarenopleiding biologie. Ik loop momenteel stage op UniC, een vernieuwende middelbare school voor havo en vwo in Utrecht. Afgelopen zondag heb ik met mijn ploeg een rol gespeeld op misschien wel het oudste sportevenement van Nederland: de Varsity.’

Woensdag
Training met de Oude Vier rond een uur of zeven in de avond. Laatste trainingen voor de wedstrijd. Ging best lekker, maar kan beter.

Donderdag
Aan het werk op mijn stageschool. Druk met onderwijs ontwikkeling, mentoraat, nakijkwerk en studie natuurlijk.

Vrijdag
Nog even op de foto als Oude Vier 2010 van Triton.

Zaterdag
Lunch met de eerstejaars dames roeisters op de vereniging. Een oude traditie zo vlak voor de Varsity.

Zondag
Actiefoto tijdens de finale van de Varsity. Met weinig ervaring werden we knap vijfde: enkele seconden achter de nummers 2,3 en 4. Skadi (Rotterdam) won met overmacht voor de vijfde maal op rij.

Maandag
Weer actief op mijn stageschool in Oog in Al. Met mijn stoere leerlingen op de foto (vooral die twee op de voorgrond, zie ze eens kijken).

Dinsdag
Lekker een baantje skiffen op het Merwedekanaal. Zonnetje schijnt… Heerlijk!