Columns

24/7 met Dorieke de Wind

‘Ik ben Dorieke de Wind (19) en ik studeer chemie aan de hogeschool. Daarnaast ben ik lid van de algemeen christelijke studentenvereniging S.S.R.-N.U. Met een aantal studenten van andere christelijke verenigingen organiseer ik Happietaria, een tijdelijk restaurant van 28 februari tot 22 maart waarvan de volledige opbrengst naar een onderwijsproject gaat. In mijn vrije tijd lees en fotografeer ik graag. Ik heb een schoenentic, vijfentwintig paar en ik draag ze allemaal.’

Woensdag. Het is vakantie, dus dan zie ik mijn klasgenoten niet. Toch maar even afspreken voor een gezellig avondje.

Donderdag. Er is ’s avonds een cantus bij S.S.R.-N.U., zingen en een lekker biertje. Genieten.

Vrijdag. Aan het werk bij MijnStudent, een leuk jong bedrijf dat studenten uitzendt naar klussen. Altijd gezellig, helemaal niet vervelend om te moeten werken.

Zaterdag. Vakantie bijna voorbij en veel tijd besteed aan Happietaria. Nu even tijd om te studeren.

Zondag. Naar de kerk geweest en daarna nog even een pul thee op de sociëteit.

Maandag. Opening Happietaria door lijsttrekker van de ChristenUnie André Rouvoet, af en toe gestresst, maar vooral genoten.

Dinsdag. Het restaurant is officieel open, dus af en toe bedienen hoort er ook bij.

Ook een keer in deze rubriek? Geef je op via tirzah.schnater@hu.nl