Columns

24/7 met Emi, coach bestuurlijke participatie van de HU

‘Ik ben Emi,
25 jaar en coach bestuurlijke participatie van de HU. Ik coach, train en ondersteun studenten in de medezeggenschap van de HU. Momenteel ben ik ook projectleider verkiezingen, ik organiseer de verkiezingen voor alle medezeggenschapsraden en opleidingscommissies van de HU.’

MAANDAG
Druk aan het werk voor de verkiezingen, bellen met de kiescommissie en de commissie van beroep, sommige kandidaatstellingen verdienen wat extra aandacht.

DINSDAG
De Masterclass Campagnevoeren is afgelopen, nieuwe kandidaten leren elkaar en mij kennen op de aansluitende borrel in café Toque Toque in centrum Utrecht. Veel studenten zijn verbaasd hoe informeel het allemaal is.

WOENSDAG
Overleg met collega Noortje de Bondt, zij is o.a. contactpersoon voor alle studie- en gezelligheidsverenigingen binnen de HU, veel dingen in ons werk komen overeen dus zijn we goede sparringpartners!

DONDERDAG
’s Avonds overleg met de OC Ambassade. Elke faculteit heeft een medezeggenschapstudent als Ambassadeur, zij lichten mij in hoe het gaat met de verschillende commissies en denken mee over hogeschoolbrede vraagstukken.

VRIJDAG
Chill avondje met vriendinnetje Niki bij mij thuis. Via ‘uitzending gemist’ de eerste aflevering van Floor Faber gekeken en wat zij kan, kunnen wij ook: negerzoen in de magnetron!

ZATERDAG
Mijn ex-vriend Jasper Kipp en ik zijn nog steeds vriendjes, hij is meubelmaker en komt vandaag in mijn (in augustus gekochte) huis een bureau maken!

ZONDAG
Collega Joost de Bruin (Studium Generale) heeft een debat met jongeren in het stadhuis gehad tijdens Culturele Zondag. De uitkomst hiervan wordt aan burgemeester Wolfsen aangeboden! Ik kom even foto’s maken.

Ook een keer in deze rubriek? Geef je op via jasmijn.masius@hu.nl