Columns

24/7 met Femke Westerneng

Ik ben Femke Westerneng en werk voor Studium Generale Hogeschool Utrecht. Daarnaast ben ik projectleider van de medezeggenschapsverkiezingen die in november plaatsvinden. Een intensief project waarmee ik samen met een boel andere HU-ers aan werk.

MAANDAG
Tot 2 oktober kunnen studenten en medewerkers zich kandidaat stellen. In deze periode schakelen we onze ‘talentscout’ in voor de campagne ‘Spot de Medezeggenschapper’. Hier legt mijn collega Niki Dukker, coach bestuurlijke participatie, uit waar ze op moet letten.

DINSDAG
Een middagje spotten met de ‘talentscout’ tijdens een les met kersverse eerstejaars studenten.

WOENSDAG
Drie huidige medezeggenschappers helpen mee met spotten, dit keer bij de HU Amersfoort.

DONDERDAG
Werken voor Studium Generale brengt leuke activiteiten met zich mee. Zo zit ik deze donderdag bij de HU College Tour met als gast Kay van de Linde, ex-spindoctor van o.a. Pim Fortuyn en Rita Verdonk.

VRIJDAG
De stand van zaken opmaken van het aantal gespotte kandidaten en studenten die zich al kandidaat hebben gesteld. We zijn aardig op dreef maar we zijn er nog niet!

ZATERDAG
Weekend. Tijd voor een van mijn favoriete bezigheden, koken voor vrienden. Heerlijk!

ZONDAG
Niets lekkerder dan je zondagochtend starten met een vitamineboost… verse smoothies.

Meer weten? Kijk op www.verkiezingen.hu.nl