Columns

24/7 met Marike Wouters

‘Ik ben Marike Wouters, 21 jaar en ben derdejaars journalistiek. Je zult me alleen niet vaak zien want op dit moment doe ik de minor Islam aan Universiteit Utrecht. Naast alle schoolgebouwen zit er nog iets veel leukers op De Uithof: Oddyseus ’91. Dit is dé studenten voetbalvereniging van Utrecht. Ik zit in het bestuur als pr-functionaris. Odysseus heeft 11 herenteams en 8 vrouwenteams, die trainen en wedstrijden spelen op de velden bij Olympos.’

DINSDAG
Een frustrerende belmiddag van de sponsorcommissie van Ody. Twee uur lang bedrijven gebeld. Maarten, commissaris extern, bijt op zijn lip en Linde heeft de moed al helemaal opgegeven.

WOENSDAG
Beetje overschieten voor de training. Lekker weer!

DONDERDAG
Wie is de Mol-avondje bij mij thuis. Wekelijkse spanning! Jette (links) is de fanatiekste, die checkt het forum zelfs.

VRIJDAG
Ik werk bij de Little Gym als leidster van gymnastiek kinderfeestjes.

ZATERDAG
Wedstrijd tegen DOVO. Hannah, onze fantastische voorstopper gooit zich voor de bal.

ZONDAG
Odysseus-activiteiten. Dit keer de hele middag basisschool spelletjes bij Olympos en daarna met de vereniging eten.

MAANDAG
Leren voor mijn eerste tentamen van de minor Islam aan de UU. Aanrader! De minor dan.