Columns

24/7: met Niki Wijnen

Ik ben Niki Wijnen (19), studente communicatiemanagement, en ik geniet volop van mijn studententijd. Afgelopen jaar heb ik met veel plezier een bestuursjaar gedaan voor het Groot Nederlands Studenten Kampioenschap, dat plaatsvond op sportcentrum Olympos in De Uithof, en waarvan Utrecht de winnaar werd!

Vrijdag Vandaag wordt de camping belijnd voor alle sporters die hier het weekend zullen overnachten. Het GNSK is dé Olympische Spelen voor de sportende student! Dit jaar doen er dertien steden mee in dertien sporten.

Zaterdag Van de vrijdagavondborrel is niets meer te merken, er wordt vandaag fanatiek gesport.

Zaterdagnacht Na de wedstrijden van het weekend viert iedereen massaal feest. Het thema is ‘stoplicht’ met daaronder de zinspreuk: Go for Green! Een van de doelstellingen is het GNSK zo duurzaam mogelijk te organiseren.

Zondag Utrecht kan trots zijn, voor de allereerste keer in 53 jaar mogen zij zich dé studentensportstad van 2011 noemen! Burgemeester Wolfsen reikt de prijzen uit.

Maandag Fotomomentje.

Dinsdag Deze sterke jongens helpen ons de boel mee op te ruimen! Ons doel is bereikt: het GNSK 2011 is CO2-neutraal georganiseerd.

Woensdag Dit zijn ze dan: mijn lieve bestuursgenoten, inmiddels vrienden voor het leven. Bedankt voor deze mooie tijd!