Columns

24/7 met Rosanne van Schaarenburg

‘Ik ben Rosanne van Schaarenburg en ben 21 jaar. Op dit moment zit ik in het laatste jaar van mijn studie Life Science op de HU. Ik loop stage bij het AMC in Amsterdam en zit in de Sportraad Utrecht, de vertegenwoordiger van alle bij Sportcentrum Olympos aangesloten studentensportverenigingen en individuele sporters. Mijn functie is commissaris evenementen: ik maak van alles een evenement.’

MAANDAG
Begin van de week, gelijk vergaderen met de Sportraad in ons kantoor op Olympos. Dit keer gaat het over de Batavierenrace en het Groot Nederlands Kampioenschap (GNSK).

DINSDAG
Dansavond! Een uur met de voetjes van de vloer samen met mijn bestuursgenootje Bart. Dit doe ik vanaf oktober bij Udance.

WOENSDAG
Dan doe ik een zwemtraining of waterpolo. Na die training geef ik ook nog zwemtraining bij studenten zwem- en waterpolo vereniging Het Zinkstuk.

DONDERDAG
Donderdag blijft toch altijd de stapavond, dus lekker eten met mijn huisgenootjes en gek doen.

VRIJDAG
Eindelijk de Batavierenrace! Het busje gaat naar Nijmegen voor de start. Ik ga samen met een hoop bagage en Renske (hardloopster) naar Enschede om daar de tentjes op te zetten.

ZATERDAG
Bij een druk wisselpunt. Probeer mij maar eens te vinden. Met een versuft hoofd van vermoeidheid (korte rode broek).

ZONDAG
Weer terug in kantoor. Alles opruimen, zodat we maandag weer kunnen vergaderen…