Achtergrond

Docent van het jaar: Kom naar de finale!

Jullie hebben het afgelopen weken vast gevolgd: de nominaties en stemronde voor de Docent van het Jaar-verkiezing 2013!

Aanstaande donderdagavond (16 mei) is het zover: vanaf 18.30 uur nemen finalisten Anniek van Doornik (FG), Laurens Vreekamp (FCJ), Parviz Samin (FMR), Martin Moinat (FMR) en Tanja van Mazijk (FMR) het op de Faculteit Economie & Management tegen elkaar op in de strijd om eeuwige roem en de titel Docent van het Jaar 2013.

Tijdens de finale worden de finalisten aan het publiek gepresenteerd en laten zij in minicolleges van maximaal tien minuten zien waarom honderden studenten hen genomineerd hebben als uitzonderlijke HU-docent.

Het programma ziet er als volgt uit:

• 18.00 uur Inloop met koffie, thee en fruitsap
  • 18.30 uur Aanvang Finale
  • 20.30 uur Bekendmaking Docent van het Jaar (jury) en publieksprijs
  • 20.45 uur Feliciteren maar!

Om het aantal bezoekers te kunnen inschatten, vinden we het prettig als je je aanmeldt: vul het formulier in

Lees en zie meer van: