Kort

ArtEZ organiseert hackaton over corona en zoekt nog moderators

Op dinsdag 15 maart organiseert de kunstacademie ArtEZ in Arnhem een online hackathon voor alle studenten (hbo en wo) in Nederland. Tijdens deze hackathon gaan 160 studenten met elkaar in gesprek en denken oplossingen en innovaties uit voor de problemen die door corona zijn ontstaan, zoals eenzaamheid en veel mentale stress.

De hackaton wordt georganiseerd omdat ArtEZ graag van de studenten zelf oplossingen wil horen voor de problemen die zijn ontstaan bij studenten en het onderwijs. Ze willen weten hoe die problemen te herstellen en in de toekomst te voorkomen zijn.

Voor de hackaton wordt nog gezocht naar gesprekmoderators, die het leuk vinden om tijdens de hackaton groepsgesprekken te leiden en namens de groep ideeën te presenteren. Voor het aanmelden en meer informatie kan gemaild worden naar m.deboer@artez.nl.