Awards voor studenten met functiebeperking: ‘Net topsport’

Het expertisecentrum inclusief onderwijs (ECIO) reikt dit jaar voor de tweede keer de ECIO Frank Awards uit voor hbo- en wo-studenten met een functiebeperking. ‘Studenten die naast hun studie aan topsport doen, worden vaak in het zonnetje gezet voor het leveren van een bijzondere extra inspanning. Studenten met een functiebeperking verdienen dezelfde waardering: ook voor hen kost studeren extra inspanning, motivatie en werk’, aldus ECIO-adviseurJoyce van der Wegen.

De organisatie zoekt studenten die naast hun studie een bijzonder initiatief zijn gestart of medestudenten hebben geïnspireerd. Jezelf óf een ander aanmelden kan nog tot tot en met 27 oktober. De prijzen worden 2 december uitgereikt.