Columns

24/7 met Emma van Dalsen

Ik ben Emma van Dalsen (20) en ik studeer en werk aan de faculteit Communicatie en Journalistiek. Op de afdeling Marketing en Communicatie help ik onder andere bij het organiseren van voorlichtingsdagen. Dat is een hoop geregel en georganiseer, dus tussendoor heb ik het ook nodig om eens lekker te ontspannen. Ik ben helemaal weg van voetbal, zelf zit ik bij de club Hercules uit Utrecht. En daarnaast volg ik de wedstrijden op de voet!

MAANDAG
Druk bezig met alle schema’s doornemen van de STUVO. Woensdag is de voorlichtingsdag voor vwo-scholieren en ik coördineer deze dag. Het is dus van belang dat ik precies op de hoogte ben van de planning.

DINSDAG
Naast mijn werk studeer ik Communication and Media Design. Mijn stage overeenkomst is zojuist getekend en ik ben dus verzekerd van een stageplaats het komende half jaar. Ik ga stage lopen op mijn faculteit.

WOENSDAG
Vandaag is de grote dag! Ik moet vijf studenten aansturen zodat de voorlichtingsdag goed verloopt. En wat een drukte in het gebouw! Ik heb de hele dag van hot naar her gerend om de kleinste dingetjes te regelen, van beamers tot het openen van lokalen.

DONDERDAG
Vergadering met mijn opleidingscommissie.

VRIJDAG
Ik heb vanmiddag een balletje getrapt met mijn pleegvader. Samen op een veldje werken aan mijn techniek. Ik zit nu een half jaar op voetbal en ik vind het helemaal te gek!

ZATERDAG
Ik heb sinds kort een nieuwe camera, een kleine compacte digitale camera. Ik wil graag beter leren fotograferen en heb dit tijdschrift er maar eens bij gepakt voor wat leuke tips en tricks. En nu maar oefenen!

ZONDAG
Tijd voor wat ontspanning. Jammer genoeg kan ik nooit een keuze maken, ik zit nu al een uur te twijfelen tussen vier dvd’s. De avond is nog jong, ik heb dus nog alle tijd om een beslissing te nemen. Misschien ga ik toch maar voor: The Bucket List.