Columns

24/7 met Roos

Mijn naam is Roos en ik studeer Werktuigbouwkunde Product Design, Engineering aan de faculteit Natuur & Techniek. Vanaf februari ben ik ook actief in de Centrale Medezeggenschapsraad van de HU. Dit was mijn week:

MAANDAG
Vergadering met een deel van Dispuut de Amazones, een dispuut van Faculteitsvereniging Cabo Bianci. De vergadering ging over ons lustrumfeest op 10 februari in Bar Walden.

DINSDAG
In de minor Co-Design Studio op de FNT zijn we op dit moment bezig met een opdracht voor communicatieadviesbureau To Remind You. Hier zijn we in gesprek met hen in Eindhoven.

WOENSDAG
De ideale HU: een activiteit van MUST in samenwerking met de HU. Hier kunnen ‘gewone studenten’ in gesprek met de hoogste bazen van de faculteit en zelfs met het College van Bestuur over wat er nou verbeterd kan worden en hoe de ideale HU er uit ziet. De FNT editie wordt druk bezocht!

DONDERDAG
Het kenniscentrum van de FNT organiseert één keer per maand een lunchlezing. Hier komen sprekers van buiten de HU iets vertellen tijdens de lunch. Zeker eens de moeite waard om er eentje mee te pakken!

VRIJDAG
De VrijMiBo mag uiteraard niet ontbreken.

ZATERDAG
Samen met Anne corsages maken voor het lustrumfeest van de Amazones.

ZONDAG
Na 33 jaar is het eindelijk zover, mijn cluppie N.E.C. heeft uit in Arnhem met 0-1 gewonnen. Natuurlijk ging iedereen naar de Goffert om dit te vieren. Chaos en gezelligheid!

Ook een keer in deze rubriek? Geef je op via tirzah.schnater@hu.nl