Actie

Boost-je-CV-dagen: gratis LinkedIn-foto’s voor studenten

Volgende week beginnen de Boost-je-CV-dagen, georganiseerd door Trajectum en HU Werkbijjestudie. Alle studenten van Hogeschool Utrecht kunnen gedurende twee weken gratis professionele profielfoto’s laten maken.

Onze Trajectumfotograaf Kees Rutten zal begin december langs alle HU-panden gaan om voor elke student de volmaakte profielfoto te maken.

Wat kun je verwachten?

• Gratis fotoshoots op verschillende locaties op de HU
  • Ontmoet Trajectum: het onafhankelijk nieuwsplatform van de Hogeschool Utrecht. Met dagelijkse berichtgeving, columns, interviews, achtergronden, foto’s, video’s en instagram.
  • Zoek jij een uitdagende en passende bij- of startersbaan? Of sollicitatietips, trainingen en carreerevents? HU Werkbijjestudie biedt meer dan 400 opleidingsgerelateerde banen.

Waarom een goede profielfoto?

Een professionele foto kan een sterke eerste indruk maken en je onderscheiden van anderen. Een profielfoto met een zonnebril of een zomers kiekje op vakantie is niet professioneel.

Kom langs, laat je fotograferen en ontvang jouw professionele profielfoto gratis via de mail. Dit kan van 11:00 tot 14:00 uur op deze dagen:

Maandag 4 december – Heidelberglaan 15
Dinsdag 5 december – Heidelberglaan 7
Woensdag 6 december – Padualaan 101
Maandag 11 december – Padualaan 99
Dinsdag 12 december – Padualaan 97
Donderdag 14 december – HU Amersfoort

Schrijf je vooraf in voor een van deze dagen via deze link of QR code en maak kans op een gratis lunchbon van broodje Ben.