Chiel Boot en Idris in ’t Hof winnen Vidius Awards

Chiel Boot is gekozen tot beste studentbestuurder 2021/2022 van de HU. Idris in ’t Hof is uitgeroepen tot beste medezeggenschapper van de HU in dit studiejaar. Vorige week woensdag konden studenten stemmen voor de Vidius Awards tijdens de Nacht van de Professoren van studentenunie Vidius.

Chiel Boot zette zich als voorzitter van OSHU (koepel van studieverenigingen aan de HU) in voor het verbeteren van de samenwerking tussen de verenigingen. ‘Hij zet zich hier echt persoonlijk voor in, is benaderbaar, veel aanwezig en buitengewoon betrokken’, meldt Vidius.

Idris in ’t Hof zet zich al drie jaar lang in de Hogeschoolraad in voor medestudenten. Door zijn passie, benaderbaarheid en authenticiteit is hij als student een goede overlegpartner. ‘Ook schroomt hij niet om fel uit de hoek te komen of zelfs op de barricades te gaan staan om studentenbelangen te behartigen’, schrijft Vidius.