Daniëlle van Wijngaarden nieuwe directeur bedrijfsvoering

Daniëlle van Wijngaarden is vanaf 1 januari 2020 directeur van de dienst Bedrijfsvoering. Ze werkt sinds 2017 bij de HU als manager Onderwijslogistiek. Eerder had ze managementfuncties in het Spaarne Gasthuis, bij ABN AMRO en Fortis. Ze studeerde aan de Rijksuniversiteit Groningen en doorliep de Academische Leergang Zorgmanagement aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Als directeur Bedrijfsvoering geeft Van Wijngaarden leiding aan de afdelingen Facilities (Vastgoed & Hospitality), Project- & Procesmanagement (PPM), Secretariaat Diensten en Onderwijslogistiek (Studievoortgang, Plannen & Roosteren, Toetsorganisatie, Student Informatie Punt (STIP), Praktijkbureau, International Office en Functioneel Beheer OL).