Dansen op Typhoon tijdens ‘Tour de FEM’

De faculteit Economie en Management (FEM) heeft dinsdagavond 30 juni met het spetterende feest ‘Tour de FEM’ afscheid genomen van het gebouw aan de Padualaan 101. Circa 400 medewerkers, studenten, oudgedienden, alumni en relaties van de FEM woonden de optredens bij van onder andere DJ Emdeka, Haris en Typhoon.

In 1995 gingen de economieopleidingen van de Hogeschool Utrecht en de Hogeschool voor Economie & Management samen verder onder de naam faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Utrecht. De panden in de binnenstad werden verlaten en de FEM verhuisde naar het gloednieuwe gebouw in De Uithof.

Twintig jaar later verlaat de FEM nu ook dit pand. 'Een gebouw waar sommige medewerkers al twintig jaar werken, en waar sommige studenten misschien zelfs tien jaar hebben rondgelopen', memoreert Kees Bossers, directeur Bedrijfsvoering bij de FEM.

Fotopuzzeltocht
De bezoekers deden een fotopuzzeltocht en genoten van het buffet. Later op de avond was het tijd voor optredens van Haris (winnaar X-factor 2013), DJ Emdeka (FEM-alumnus) en uiteraard rapper Typhoon. In het warme gebouw werd veel gedanst en de avond werd afgesloten door zang van Hans Leeman van de facilitaire dienst.
De FEM verhuist deze zomer tijdelijk naar de Daltonlaan 400 en 500 om in 2017 zijn intrek te nemen in de nieuwbouw in De Uithof.
Foto's van de Tour de FEM hier.
Meer informatie over de huisvestingsplannen van de HU hier.

Bron: HU redactie
Foto: Sunny Gardeur Fotografie in samenwerking met Online Marketing Fabriek