De Daktuin is weer open

Maandagmiddag werd de Daktuin, een cultureel terras op het dak van de parkeergarage naast de Universiteitsbibliotheek in De Uithof, geopend. De eerste bezoekers werden toegezongen in de lift en mochten daarna in de hangmatten genieten van een waterig zonnetje.

Een klein fotoverslag vind je terug op onze Facebookpagina.

Op schooldagen is de Daktuin geopend van 11 tot  21 uur en op zaterdag van 11 tot 4.  Je kan er gemakkelijk een vrij uurtje kapot slaan door een yogalesje meet te pakken, te gaan lunchen, een workshopje mee te pakken of vanuit een hangmat de zon onder te zien gaan met een biertje in de hand. Klik hier voor de culturele agenda.

De Daktuin wordt gesteund door verschillende partijen binnen De Uithof en is een plek waar bezoekers kennis kunnen maken met lokale duurzame ondernemers. Het is de bedoeling om te inspireren en plezier te maken, maar wel op een duurzame manier. Dit zie je ook terug in het programma.

De Daktuin is tot 27 juni en van 1 tot 19 september geopend. In het weekend is er geen programma, maar mag wel chillen op het terras.